dreamlike

Mayıs 12, 2011

dün gece evde uzun uzun kitap okudum, yatakta saatlerce kaldim, agladim, rahatladim.. sonra astral seyahatlerimden birini yasadim.. arabistan’a gittim.. onunla el ele carsi pazari dolastik her yer rengarenk sicak ve bol gürültülüydü, sonra birden o evine gitti ben de oradaydim ancak onlar bilmiyorlardi, evini, esini, kizini hatta baska bircok seyi gördüm.. ben tatmin oldum ;)

bu seyahat sonucunda cok cok dogru bir karar vermis oldugumu daha iyi anladim. aferin berish! evrenin sana bahsetmis oldugu lütuflari sonlandirmadan dogru degerlendirmesini yanlis yapa yapa ögreneceksin. muck!

Bir Cevap Yazın

